Label

Rabu, 14 Mei 2014

aku cuma Kakak ?

assalamualaikum,

"hi! i'm fifa. i'm an ordinary , also human. i have my own perfection and characteristic
to love. "

hola, saya fifa. saya seorang gadis biasa, juga seorang manusia. saya ada ciri tersendiri dalam  meminati dan menyintai sesuatu.


trut..trut..trut.~~biiiiiiiiip ( ----_--),,,   *tamat memperkenalkan diri.

ya, yang lelaki tu adeq saya 'momo' namanya.
dia memang nampak baik dengan semua. ya tottaly semua kecuali (saya, <3 as kakaknya <3)

family? ya saya pasti dia menyayangi familynya.
dia sayang semua. mama papa and semua. kecuali saya.

:) maybe dia juga sayang saya. tp saya yang tak tau :)

yeah! i'm bit jealous. for everyone he meet. anyone he love and his friends and anyone..

i can't touch him. can't reach and talk to him in comfortable area. he just talk to me if he want. but if not, yeah... just like that.

i can't do anything..hrm~ da lama saya tak menyentuh rambutnya. mengusap wajahnya dan anything.. saya tak pernah keluar berdua bersamanya.

saya jeles dengan semua kakak-kakak yang ada d dunia ini. kerana mereka berjaya menjadi kakak yang baik. 

yeah! i will try my best. to be best sister for him.. but how? hrm.. momo tidak bercakap dengan saya lansung, bertentang mata dan semuanya tiada.

saya kecewa. tapi saya sedang berusaha dalam kepahitan yang saya rasa. ye, memang momo bukan satu-satunya adeq saya. 

tapi dia adalah antara adik yang paling saya sayang, paling saya nakjaga. paling saya nak lindungi semampu dan sedaya saya.

well idop dan drama berbeza. idop nie saya tak pasti bila sebuah penantian akan berakhir? bila suatu masalah akan selesai? bila perpisahan akan terjadi dan semuanya.

hopefully.. ^ ^
just now i'm smile, the fake smile.. i hope. he know what i feel.

i'm a loser ? i know.. under control? yeah.. he hate me? maybe. i'm stalker? yeah..just want he to be save.

haha, like drama..yeah..but this real. i'm totally worried. that's why i want to know. but he hate me.. he told me he regret to have me as his sister.

haha.. i lost my balance.. but i must comfort my self.. i'm de oldest right ^ ^.

wish me luck.. ^ ^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan